15.9.06

Ah ferie

En uge i charterland var lige, hvad der skulle til ovenpå specialet, som jeg jo afleverede i sidste uge og dermed blev færdig med min uddannelse og altså meget snart kan kalde mig kandidat, cand.mag, arbejdsløs og alle de andre fancy titler, der følger med et universitetsstudie.

Vi - Mads og jeg - var en uge på den lille bitte ø Skiathos i de græske sporader. En ø uden rester af klassiske templer og andre kulturskatte, hvilket betød at vi bare kunne slappe helt af.

Dagene gik med at læse romaner (mange!), bade, spise og spille. Aftenerne med at udnytte de mange barers happy hour.


En dag sad vi på havnekajen og spiste grillede majs og kiggede ned på fiskene i vandet.

Vores eneste rigtige tur var en sejltur rundt om øen med stop forskellige steder. Blandt andet på en stenstrand med det klareste vand, man kan tænke sig.
Det var dejligt med en ferie fuldstændig uden at lave noget. Nu er jeg genopladet og klar til at tage hul på mit nye liv som jobsøgende. Så hvis I hører om noget, så sig til, ikk?

Ingen kommentarer: