19.7.07

Spørgsmålet om væren - og tøj



You scored as Martin Heidegger,
You are Martin Heidegger. You are a very wordy person that believes we classify objects by their function, and that community is essential. Once we are in a community, then it is possible for us to differentiate ourselves. You also might have sympathetic feelings towards Nazis.

Martin Heidegger


89%







Which Existentialist Philosopher Are You?
created with QuizFarm.com


Ups! Jeg er endnu engang faldet over en af nettets mange obskure tests. Denne gang drejer det sig om at undersøge, hvilken eksistentialistisk filosof, man ligner mest. Og ja - jeg ligner sågu Heidegger. Jeg kan ikke helt gennemskkue om det er min forkærlighed for stramme Lederhosen og våde frokoster i Grøften, min "omfattende" læsning i hans forfatterskab eller bare fordi jeg for nogle år siden lyttede en del til en dejlig vise, der fremlagde og ikke mindst fortolkede Heideggers tekster. Hvis du trykker på play, kan du høre den, og jeg skal huske at sige, at det er en mand, der hedder Thomas Pigor, der har lavet den og hele teksten ligger på hans side.

2 kommentarer:

morten m jespersen sagde ...

hehe jeg havde helt glemt den dejlige sang! Den stinker jo af hit.
Jeg var i øvrigt Satre..måske på grund af alle mine mærkelige fysiske handicaps...

Maren Paren sagde ...

Hvilken fantastisk test...
Maren: 64% Jean-Paul Sartre